23 Şubat 2016 Salı

La Roche Posay Hydreane BB Krem


BB krem (La Roche Posay)
Merhaba yeniden:) Aslında alışkın olmadığınız bir yazı ile karşılıyorum sizleri bugün. Ben genelde organizasyonlarımdan, yaptığım yemeklerden paylaşım yapmayı çok seviyorum. Bununla birlikte 30 yaşını çoktan aşmış bir kadın olarak neden kullandığım ve tavsiye edebileceğim ürünleri sizlerle paylaşmayayım ki dedim. Nasıl iyi düşünmüş müyüm? :)

Bendeniz kozmetik ürünler konusunda pek şanslı sayılmam. Enteresan bir cilt yapım vardır benim, kuru desen kuru değil, yağlı desen hiç değil. Karma dersek de haksızlık etmiş oluruz:) E işte öyle bir çelişki benim cildim. O nedenle de tavsiye edilen her ürünü gönül rahatlığı ile maalesef kullanamıyorum. Heves ettiğim her günün gece ardı, birbiri arkasına pörtlemiş sivilceler oluyor. Hele bir de nişan günü dışarda yaptırdığım makyajımın ertesi sabah yüzüme bıraktığı mirasa hiç girmiyorum. Neyseki kısa süreli bir sivilcium döneminden sonra normale döndüm ancak bir daha da dışarda makyaj yaptırmamaya ant içtim!

Bir vesile ile kozmium ile tanıştım.  www.kozmium.com

Ve tabi birçok markada heves ile denediğim BB kremlerin hüsran sonuçlarını silmeme vesile olan La Roche Posay Hydreane BB Krem ile, detay için tık tık :)



BB kremleri renkli nemlendiriciler olarak düşünebiliriz aslında. Yüzünüze benim gibi fondöten sürmekten ve yüzünüzde fondötenin o ağırlığını hissetmekten hoşlanmıyor iseniz özellikle yaz ayları için rahatlıkla tercih edilebilecek bir ürün.
*
Dedim ya çok marka denedim diye. Son denemem La Roche Posay Hydreane BB Krem. Kullandığınızda cildinizin renk tonunun düzenlendiğini göreceksiniz, kusursuz bir kapatıcı elbette değil ama taze bir görüntü için şu aralar vazgeçilmezlerim arasında.
*
La Roche Posay 'in iki tonu var, orta ve açık. Ben orta olanı kullanıyorum şu anda. Eğer cildiniz yağlı ise sadece BB krem yeterli ancak kuru bir cildiniz var ise altına bir kat nemlendirici kullanmanızı tavsiye ederim. Ben şu an direk kullanabiliyorum, yumuşacık ve eşit dağılabilen yapısı çok hoş.
*
Bu arada fırça ya da süngerli uygulamaya gerek yok, parmaklarınız yeterli.
Pudra kullanma alışkanlığınız var ise araştırmalarım BB krem uygulamasından 2-3 dak sonra pudra uygulamasının yapılması gerektiği yönünde.
*
Bence bir deneyin ve deneyimlerinizi benimle de paylaşın. Bütün tavsiye ve önerilerinize her zamanki gibi açığım:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...