3 Ocak 2016 Pazar

Fırın Dürüm (Kayseri Yağlama Oldu Bu:))


Lezzetli ama booooool kalorili bir lezzet geliyor. Arda'nın Mutfağından neyim eksik daa:) O tavuklu yapmıştı ama ben kıymalı yapmayı tercih ettim. Zira eşimin tavukla pek arası yok. E tabi sonuç bildiğiniz kayseri yağlaması oldu ama olsun:) Pratik ve leziz, bir de ona göre yemesi daha kolay:)

Malzemeler

İç Harcı için;

Kıyma 
Soğan
Bol Karabiber
Salatalık Turşusu
Kırmızı yağ biberi
Tuz ve yağ

Sos için,
Domates Salçaası
Kekik
Nane
Pul Biber
Tuz
Yağ

Ve hazır lavaş

Nasıl yapıyoruz...
Öncelikle soğan ve kıymayı kavuruyoruz. Sonra biber ve turşuyu ilave edip pişmeye bırakıyoruz. Ha bu arada kıymaya booool karabiber eklemeyi unutmuyoruz. Biberler diri olsun diye sonradan attım, bilgilerinize:)

İç harcımız hazır..
Kıymalı iç harcımız
Sonra salçalı sosumuzu hazırlıyoruz. Salçayı yağ ile kavurmaca ve baharatları ilave etmece:)

Salça sos
En eğleceli kısmı:)
Lavaşlara önce salçamızı sürüyoruz.


İç harcımızı da koyduktan sonra bir güzel dürüyoruz ve tepsimize yerleştiriyoruz.


Dizme işi bitince de kalan sosu üzerine ilave edeceğiz.


Sonra da kaşar rendesini üzerine koyuyoruz. Bu arada ben üzerine mısır da ilave ettim, yakıştı lezzete.


Sonra 15 dak 180 derece fırında pişirmece ve sonra hüpletmece:)


Ve sonuç:)


Afiyet olsun:)

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...