29 Aralık 2015 Salı

Cevizli Cipsli Kabak Salatası

Cevizli cipsli kabak salatası
Ben bu cevizli kabak salatası için yatıya giderim:) Çok seviyorum napim:) Misafirlerime de yapıyorum. Hele bir de pringless sour cream&onion ile servs ederseniz, çok daha çok bayılaazaaaaksınız:) Hemen tarif veriyorum.

Malzemeler 
Kabak
Ceviz
Süzme yoğurt
Zeytinyağı
Nane
Tuz

**
Yapılışı
Kabakları rendeleyip tuz ilave edip zeytinyağı ile kavuruyoruz. Sulanıyor, ben kavurma sonrası biraz suyunu süzdüm açıkçası. Sonra rondodan hafifçe geçirdiğim cevizlerimi ilave ettim ve soğumaya bıraktım.

Süzme yoğurdumu hafifçe sulandırdım ve sarımsak-tuz ilave edip hazır hale getirdim. Yoğurdu kabağa, servis edeceğiniz zaman ilave etmenizi tavsiye ederim. Bu arada naneyi de ilave etmeyi unutmayın.

Sonra dilediğiniz servis tabağınıza alın ve cips ile servis edin:)

Afiyet olsun.

Sevgiyle kalın.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...