3 Temmuz 2015 Cuma

Ev Usulü Kebap


Bu kebap bana aslında eski ama sona ermeye yüz tutmuş bir dostluğu anımsatıyor... Geçirilen güzel günleri, hadi gelin kebap yapalım yiyelim günlerini ya da içilen kahveler sonrası yerine gelen keyifle birlikte coşulup 1 sa içinde kurulan canım dostluk ve mutluluk kokan sofraları... 

Biz de geçen eşimle Arda'nın Mutfağını izliyorduk, bir de baktık ki bizim tarifi veriyor:) Dedimki eşime bak biz bunu çok yapardık eskiden... Hatta tek bir tepsiye yapılırdı ve deli gibi herkes yumulur afiyetle ve mutlulukla yerdi... Birden o günleri hatırladım ve dedim ki dur ben sana iftara yapacağım bu kebaptan:)

Malzemeler
Tırnak pide (Evdeki Ramazan Pidesi;))
Tipini nasıl isterseniz et (Buzluktaki kavurma;))
Tereyağ
Domates ve Biber Salçası
Domates
Biber
Soğan 
Taze Nane
Maydanoz
Yoğurt

Yapılışı
Normalde tırnak pide alıp yapardık eskiden ama ne yalan söyleyeyim evde iyiki Ramazan Pidesi varmış. Küp küp doğradım onları ve tereyağında bir güzel döndürdüm.
Tereyağında kavrulmuş pideler:) Leziz:)
Sonra ayrı bir tencerede de domates ve biber salçasını pişirdim.


Sonra yine ayrı bir kapta salatasını hazırladım kebabın... Domates, Soğan, Biber, Maydonoz, Naneeee:)

Kavurma da zaten bildiğiniz üzere:) Kekikli tabikiii;)


Ve mutlu son... Adım adım...


Afiyet olsuuuuuuun;)
Hayırlı Ramazanlar....

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...