22 Mayıs 2015 Cuma

Peynirli Çıtır Börek Zamanı


Peynir Dolgulu Börek
Yine geldim ben pratik bir tarifle... Hem de sadece 10 dakikada hazırlanabilecek sıcacık bir lezzetle...

Malzemeler
Baklavalık yufka
Peynir
Yarım litre süt
1 çay bardağı sıvıyağ
Tuz
Susam
1 Yumurta sarısı


Çok eğlenceliiii!!!!! Süt, yağ ve tuzu karıştırın, bunu süt yerine sodalı yapanlar da var sanırım, ben denemedim ama güzel olduğunu söylüyorlar:) Deneyemedim zira evde sodam yoktu:)

4 kat yaptım, her katı ayrı ayrı sütlü karışım ile ıslattım.

Peyniri koydum ve bir güzel dürdüm ve borcamıma dizdim. Borcamda kestim, daha sonra da yumurtaladım ve susamladım:)

Peynirli Börek 
Susamlı Peynirli Çıtırlar
Sonrasında da 180 derecede üzerleri kızarana kadar pişirdim.

Afiyet olsun:)

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...