22 Kasım 2014 Cumartesi

El Örgüsü Amerikan Servis Yapımı


Son zamanlarda özellikle kahvaltı sofrası hazırlamak en büyük hobim. Çarşıya ya da alışveriş merkezlerine gittiğimde de önce ya tabak çanakçılara ya da süs eşyası satan herhangi bir yere giriyorum. Her defasında da birşeyler alıp çıkıyorum, bu bazen çay bardakları, bazen servis tabakları bazen de sofra giysileri olabiliyor. Ancak el işi olup emek yoğun şeyleri kullanmasını ayrıca seviyorum. Daha önceki masa süs örneğim için tık tık:)  Şu arada örgü Amerikan Servislerine takmış bulunuyorum, evdekileri sürekli kullanmaktan sıkıldım:) Önce acaba yapabilir miyim hevesi ile evdeki bir iple işe başladım, daha doğrusu annem başladı ben devam ettim, zira bu benim ilk denemem:) Annemin desteği olmazsa olmazdı:)



Henüz ikincisine başlayamadım ama en kısa zamanda başlayacağım inşallah:) Size buradan model anlatmayı çok isterdim ama maalesef henüz o kadar maharetli değilim:))


Rahmetli ananemden kalan bu güzel çiçekle ne de güzel yakıştılar değil mi?

Bir tane olması nedeni ile de geçen hafta kahvaltıda aşağıdaki gibi kullandım:))



Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...