30 Eylül 2014 Salı

İpek ve Oyuncaklar Dünyası


İpek büyüyor a dostlar... Yaşımız geliyor neredeyse... Artık deli gibi koltuklarda sıralıyoruz, oturmak bize haram sanki, sürekli bir ekşın, sürekli bir macera peşindeyiz... Ama duruuun, çok temkinliyiz. Öyle bodozlama atlamalar, oturmalar yapmıyoruz, gayet garanticiyiz.

 Önce bir yaylanma hareketi, sonra acaba elimi bıraksam düşer miyim bakışları veee yavaştan kendini yere salma. Bir koltuktan ötekine geçme hareketimiz de çok komik:) Önce kol mesafesi ile ölçme, olmadı mı, bi adım ileri atmalar ve tekrar kol mesafesi ölçmeler ve uzanabiliyor ise atılmaca:) Allahım bu nasıl kafa diyorum her defasında, temkinli adım ve hareketleri beni çok şaşırtıyor. Henüz kendini pat diye attığını görmedim, anasının kızı nolcak, garantici:)
Tam oyuncuyuz bir de... Biz de aslında çok yeni keşfediyoruz bunu. Evde evet oyuncaklarıyla çok güzel oyalanıyor her ne kadar çabuk sıkılsa da ama dışarda da artık keyifli vakitler geçirmeye başladık diyebilirim. İlk keşfimiz top havuzu oldu. Arkadaşımın oğlunun doğum günü partisine gittik geçen hafta cuma günü. Bizimki önce uzaktan yeşillendi havuza, yanından ayrılmak istemedi hiç. İçinde oynayan çocuklara cilveler yaptı, dikkat çekmeye çalıştı. 
İlk önce her zamanki gibi hijyen nedeni ile girsin istemedim ama sonra o heyecanı tatmasını istedim ve babasıyla girdiler havuza. Allahım o an:) Heyecan silsilesi, çırpınmalar falan... İlkler ne kadar da güzel oluyor. İzlemelere doyamadım desem:)
Tepinmeler, kendini atmalar, çocukların çığlıklarına karışan çığlıkları... İlgi de ister kuzucan, eğer çocuklar ilgilenmezse de kızar, illa laf atılacak:)
Çıktık havuzdan, elimizi yüzümüzü bir güzel temizledik.

Yaşasın oyun oynamak, yaşasın arkadaşlarımız, yaşasın top havuzuuu:)
Geçen de ananesiyle Migros'ta at sefası yapmışlar, bizim kupkup yine yeni keşfin keyfinde, baksanıza fotolardaki mutluluğa...


Şaşkın ördek yavrusunu gördünüz mü? Kuzum benim, çok severim:))

Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...