12 Eylül 2014 Cuma

Çarpı İşi Çalışmalarım

Son çalışmamı başa koyayım istedim, zira başlangıç çalışmalarım biraz daha amatör:)
Nerden çıktı diye sormayın, zira bilmiyorum. Birden birgün kendimi çarpı işi yaparken buldumJ İyi de oldu, nasıl güzel bir şeydir bu… İnanılmaz keyifli ve stres attırıcı… O anda modele o kadar konsantre oluyorsunuz ki inanın kafanız dağılıyor. Yapamayınca sinir oluyorsunuz ama sonucu görünce de ayyy ne güzel oldu demekten de kendinizi alamıyorsunuz.
Vakit ayırmakta da zorluk yaşamıyorum açıkçası, aman maşallah diyin lütfen… Zira miniğim uyur, sevgili eşim akşam çayımızı demler, benim illaki tatlım olur, bir yandan çayımızı yudumlar, bir yandan tatlımızı yer, bir yandan sohbet ederiz… Bir kulağımızda telsizdedir ki, İpektoş’u dinlerizJ Arada yaptığımı eşime gösteririm, olmuş mu diye, olmamış demesi mümkün mü acabaJ Çok güzel olmuş hayatım der, ben iyice gaza gelir işler de işlerim.  

Alışverişi de çok zevkli… Rengarenk ipler arasında hayallere dalıyorsunuz… Renk uyumlarını canladırmaya onu şekillere yedirmeye çalışıyorsunuz.

Kanaviçe ipi dediniz mi hemen gösterirler, Eskişehir’de meşhur tuhafiyeciler sokağımız vardır, biz genelde annemle Mehmet Tuhafiye’ye gideriz, hoş bir hanım ve samimi duruşu, konuşması sizi mest eder… İplerin tanesini 2,5 TL’den verdi  bize, etamin iğnelerimizi aldık, kumaşımızı aldık, makasımızı da aldık ve işlem tamam. Eve gitmek için can atmaya başladığım o anJ
Aslında ilk çıkış noktam mutfağım için “iPEKLi HAYAT MUTFAĞI” yazısı ve görselleri ile bir tablo yapmaktı… Ama sonrasında daha basit olanla işe başlamak adına İpektoş’un odası için kolları sıvadım ve mini tablolar yapmaya karar verdimJ Kolay gibi gözükse de şekilleri kafadan çıkarmak zor, yani şablonla çalışmak en kolayı... Tabi ben biraz acele ettiğim için kafadan birşeyler tasarlayarak başladım işe...
Başlangıcım harflerle oldu ;)
Tamamen kafadan girdiğim tasarım işi nasıl olmuş acaba? Harfler tamamen orjinal, yap deseniz aynısını çıkarmam zor olur sanırım:)
İkincisi de bu kuşceğiz:) 
Kafadan atma çiçeğim:)
Bu kalpleri yapmak en kolayı;) Ha bu arada tavsiyem kareli kağıtta önce tasarım çalışması yapmanız:) Gayet işe yarıyor;)

Son çalışmalarımdan, elim alıştıkça görüntü biraz daha profesyonelleşiyor mu ne:)
Tablo haline henüz gelmediler, az daha detaylarım olacak, bitince heyecanla paylaşacağım. Şimdilik bu kadar:) 

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...