6 Ağustos 2014 Çarşamba

Kakaolu Pancake Pasta (Krepli Pasta)


Herkese lezzetli bir merhaba demek istedimmm:) Çok süper bir tarif vereceğim, denedim bizzat ve denettim bayıldılar. Hatta eşim henüz bir dilimini bitirmeden ötekini rezerve etti:) Annem ve kardeşimin doğum günü için yaptım bu pastayı. Başta çok tereddüt ettim, zira krebi hiç bir zaman düzgün şekilli ve hafif yakmadan yapamamıştım. Ama gelin görün ki kendi performansıma kendim de şaştım:) Demek ki olay pasta olunca oluyormuş:)
Hemen tarifi veriyorum:

Malzemeler:

Krep için;
4 tane yumurta
1,5 su bardağı süt
1 su bardağı un
2 paket kakao
Yarım su bardağı sıvı yağ
6 yemek kaşığı şeker
2 paket vanilya

Krema için;
Dr.Oetker Pasta Kreması (Vanilyalı)

E o zaman krep hamurumuzu yapıyor ve tavamızda tek tek pişiriyoruz.


Sonra 1 saat kadar buzdolabında soğutuyoruz kreplerimizi.... Ve mutlu son, krema ile buluşturuyoruz onları...

Her kata sürüyoruz ve en üst kata da sürüp kakao ile kaplıyoruz, oldukça yakışıyor lezzete...



Doğum günü çoçukları kim ise ona göre de süsleyebilirsiniz. 


Veeee mutlu son... Kuzularım iyiki doğdunuz, seviyorum sizleri kooooocaman :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...