17 Temmuz 2014 Perşembe

Fisher Price Oyun Halısı ve Yazarken Araya Sıkışan Pratikanne Müslin Bezler

 
Bebeğiniz bir an önce büyüsün ve sizi anlasın istiyorsunuz. Ancak öyle zamanlar oluyor ki büyümüş de küçülmüş gibi bakan gözleri karşısında da eyvah büyüyünce naparım ben demeye başlıyorsunuz. Kuzum şu anda 7 aylık ve bakışlarındaki mana bazen beni benden alıyor, karşısında yaptığımız şaklabanlıklara bakışı “ ya koskoca insanlarsınız yaptığınız şu hareketlere bakın” der gibi adeta.

Dediğim gibi büyüsün, birlikte oyunlar oynayalım, o şen kahkahalarını atsın, siz de onunla keyiflenin istiyorsunuz, bunun için bir 3 ay beklememiz gerekti. Velhasıl kelam, sonuç olarak nereye gelicem, kuzumun ilk oyuncağı oyun halısı oldu. Hem fiziksel gelişimini desteklemesi hem de dokunma hissiyatı için faydalı olacağını düşündüğümüz bu oyuncak için de o kadar çok alternatif var ki seçme konusunda ben oldukça zorlandım diyebilirim.
Fisher Price Piyanolu model



Seçimimi en sonunda Fisher Price’ ın piyanolu modelinden yana kullandım, çok da memnun kaldım, zira piyano kısmını yattığı yerden ayakları ile tepikleyebiliyor, her tepiklenmesinde kulağına gelen müzik sesleri ile coştu da coştu bizim kız. Hatta şu an yattığı yerde değil de oturduğu yerde bize serenat yapıyor. Hafta sonları ailemizin piyanist şantörü İpek…Hem eğleniyor, hem de eğlendiriyor.

 
Bu halı sayesinde İpektoş keyifli ve eğlenceli vakitler geçirdi, bize de bu keyfi keyifle izlemek düştü. İlk gün resmen üzerinde çıldırdı, çırpınışları, oyuncaklara dokunması, aynada kendini  gördüğünde yaptığı mimikleri ve değişik sesler çıkarmasını izlemek çok mutlu etti bizi, her anını görüntüledik, ilerde izlediğinde eminim o da en az bizim kadar keyif alacak. Bu halı sayesinde kendi kendine vakit geçirmesini de öğrendi. Tabi bu arada ilk zamanlar halı üzerinde günde 15 dak dan fazla kalmasına izin vermedik -zira minik o vakit henüz 3 aylıktı- hem yorulmasın hem de çabuk sıkılmasın diye.
Ha bu arada dip not, oyun halısı adı üstünde yere konur diyebilirsiniz ama ben hiç yerde kullanmadım. Bu konuda biraz takıntılı davranmış olabilirim, yoğunlukla yatak üstünde ya da koltuk üzerinde kullandım ya da kullanılmasına izin verdim. Yere konması her ne kadar ev ortamı hijyen desek de çok tercih ettiğim bir durum olmadı, artı yerden yel alır diye de istemedim. Şu an biraz fazla abarttığımı düşünüyorum ama söylemeden de edemeyeceğim, terlemesin diye de müslin bez koydum ipeğin bedeninin altına:) Bunu da söylemiş olayım, Pratik Anne'nin müslin bezleri inanılmaz güzel, çok güzel ter emiyor ve yaz için ideal bir battaniye, hatta banyo ilk çıkışta da çok pratik.










 
Sevgiyle kalın...
 
 
 
 
 

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...