15 Temmuz 2014 Salı

Bebek Bakımında Kullandıklarım I


Tekrardan merhaba,
Biraz ara verdim sanırım yazmaya. Ama sorun neden? Biçim takıntım sebebiyle, fark ettiğiniz üzere blog başlığım ve biçimim ile ilgili olarak araştırmadaydım. Bulabildiklerimi zevkimce uyarlamaya çalıştım, her an değiştirebilirim, tam da içime sinmedi zira. Her türlü yorumlarınıza da açığım bu anlamdaJ Şimdiden teşekkürler.

Kuzum için kullandıklarıma bir seri yapayım istedim, neyi, ne zaman, hangi kararla kullandım, vs gibi.
İlk olarak 4MOMS’ın yeni nesil anakucağı ile başlayacağım.
 

4Moms Mamaroo Yeni Nesil Ana Kucağı


 Açıkçası ilk etapta eşime çok direndim, bu uzay mekiği gibi görünen, insanın gördüğünde “bize göresi yok mu bunun?” dedirtecek rahatlıkta olan şey acaba sadece görünürde miydi, İpektoş içinde rahat edecek miydi, omuriliği sıkıntıya girer miydi, alışıp gece gündüz onda yatmayı ister miydi, vs vs. Diğer bir hususta bu kadar para veripte rahat edemez, yatmak istemezse ne yapardık? Joker’e bu anlamda çok sık ziyaretler gerçekleştirdiğimizi de es geçmemeliyim. Her önünden geçerken eşim hadi bir bakalım dedikçe baktık, her defasında beni ikna etmeye çalıştı, ben her seferinde karşı atakla onu vazgeçirdimJ Ta ki bir Pazar akşamı, uzun internet araştırmalarımdan sonra, %90 memnuniyet oranı ile annelerin memnuniyetlerini de okuyunca bu gazla hadi git al da gel dedimJ Eve bir geldi, pir geldi. Elimiz ayağımız, tam bir cankurtaran, nefes aldıran bir kucak oldu bize.
Aldığımızda İpektoş ilk ayını henüz doldurmuştu, istemeyecek diye korktum ancak o da çok sevdi. Salınım hareketleri o kadar senkronize ve akıcı ki, koca insanın bile ona yatası geliyor. 5 çeşit salınım şeklimiz var.  Aşağıda belirttim, biz en çok tree swing'i kullandık.
  1. Araba yolculuğu kendi çevresinde sekiz şeklini çizerek sallanma
  2. Kanguru  Aşağıdan yukarıya doğru sallanma
  3. Tree Swing  Yanlarda yükselerek, ortada alçalarak sallanma 
  4. Rock-A-Bye Yanlarda alçalarak, ortada yükselerek sallanma
  5. Okyanus Dalgası Büyük bir daire çizerek sallanma

 Bir de 5 farklı doğal sesi var, börtü böcek sesinden, su sesine, okyanus dalgasına kadar, ha bir de anneler çok iyi bilir, NST sesi. Yine en çok bu seste rahatladı İpektoşJ bununla birlikte tabiki Iphone 'den dilediğiniz melodileri de dinletebilirsiniz, telefonlarınızı uçak moduna almak kaydı ile ..
 Enterasan bir alet,  annenin doğal hareketlerinden yola çıkarak tasarlanmış ve bence çok da başarılı, İpektoş’un üstünde uykuya dalışlarını seyretmek de ayrı bir keyifti bizim için.


Oyun zamanlarımızda da kullandık kendisini, oyuncağı da dikkat çekiyor, başka oyuncaklar da asabiliyorsunuz. Geçmiş zaman dilimiyle konuşuyorum, zira bizim kız son 20 gündür üzerinde oturmayı reddediyor. Tezim; artık ben büyüdüm, sizinle aynı seviyede oturmak istiyorum havaları, başka bir şey değilJ Zira mama sandalyemiz son zamanlarda favorimizJ

Gelgelelim annelere ve anne adaylarına kesinlikle tavsiye ederim, kuzular kucakta helak oluyorlar, hem onları hırpalıyoruz elimizde, hem de kendimiz yoruluyoruz. Bu alet tam bir can kurtaran, bizim çok işimize yaradı. Tavsiye benden, denemesi sizden J
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...