27 Mayıs 2014 Salı

Şeker Hamurlu Kokoş Pasta


Channel tutkunumuz Müge Hanım için ;)

En büyük hobim şu aralar pasta yapmak, günün yorgunluğunu atıyorum resmen... 30 umdan sonra keşfettiğim bir yönüm olsada, geç kalmış sayılmam bence;)

En son benim minik lolipopum için diş pastası yapmıştım, hızımı alamadım, kime yapsam derken müdürümün doğum günü geldi... Kendisi biraz süslü ve gayet bakımlı bir bayandır, e yapılacak en güzel pasta da bence birazdan detaylarını göreceğiniz pastadan başkası olamazdı :)

E çocuklu bayan olup hobi saatleri yapmanız biraz zor olsa da, bu konuda sevgili kocam sağolsun kuzumla baba-kız saatleri yaptılar, ki ben de rahatça pastamı tasarlayabildim... Onlar bir yandan birbirinin keyfini çıkartırken ben de pastamla meşgul olabildim.

Önce detaylı pasta süsü çalışmaları tabiki; allık, rujlar, ojeler, kalemler, fırça ve göz farından oluşan renkli, cıvıl cıvıl detaylar...

Birkaç gün öncesinden onları hallettim ki son akşam sadece süsleme detayları ile uğraşabileyim.
"İyiki doğdun" detaylarımız;) Lütfen tek tek kurdelalanmış kürdanlarımızı es geçmeyelim:) 
Profesyonel çalışıyoruuuzz ;)
Son olarak da , doğum günü çocuğu ile ekip selfiesi....



Bu vesile ile kendisine yine, yeniden mutlu ve sağlıklı yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...